Brev:
Tvillingedatter græder hver 1½ time hele natten (nu i 2 mdr.)
3. marts 2007
Alder:
5 mdr.
Kære Helen
Vores tvillingedatter på 5 mdr. har igennem de sidste 2 mdr. grædt ca. hver 1½ time natten igennem. Hun vågner ikke, men skal ha' sutten og tales lidt til. Det er yderst sjældent vi er nødt til at vugge hende for at få ro. Er det en fase eller gør vi noget forkert? Det er efterhånden ved at være ret udmattende, at vi ikke kan få mere end 1-1½ times søvn ad gangen. Med til historien hører at hun ofte græder lige inden hun vågner fx. efter en lur. Ofte finder vi hende grædende med lukkede øjne. Så snart vi kommer og hun åbner øjnene er hun et stort smil. I december sov hun fra kl. 22-03. Så vi ved at hun kan det :-)
Jeg tror ikke de har noget med maden at gøre, da hun får grød 2 gange dagligt og ikke er påvirket i løbet af dagen. Hun får grød kl. ca. 19 og mælk igen kl. ca. 3. Vi har forsøgt at liste en flaske i hende kl. ca. 23, men det gør ingen forskel.
Hilsen de
Meget trætte forældre
Rikke