Brev:
Køretur med nyfødt
6. marts 2007
Alder:
0 mdr.
Køretur med nyfødt
Ja nu kommer der endnu et spørgsmål fra os.
Vores søn er snart 2 uger og i weekenden holder mine svigerforældre stor 60 års fødselsdag. Min kæreste vil selvfølgelig gerne med og helst have os med. Jeg er dog nervøs ved tanken om vores lille dreng skal køre så langt. Vi bor selv på sjælland og svigerforældrene i jylland.
Vi har købt en rigtig god autostol og har snakket om at hvis vi tog i stedet for at køre (det tager ca. 3 timer) tog færgen for at få den pause. Det vil indebære en køretur på ca. 1 1/2 time, sejltur i ca. 1 time og så knap en times kørsel på knap en time på den anden side... Vi vil tage afsted tidlig om morgenen og være til fest et par timer (det er heldigvis et frokostarrangement) og så køre hjem igen. Vores nætter er lidt hårde, så jeg har ikke lyst til at overnatte derover.
Men hvad siger du og hvad vil du råde mig/os til. Jeg bliver bare hjemme hvis det går ud over min søn..
Tak for svar
Med venlig hilsen
Rikke