Brev:
Lidt af det hele - 7 mdr.
7. marts 2007
Alder:
7 mdr.
Lidt af det hele - 7 mdr.
Kære Helen
Ja så er jeg tilbage efter flere gode råd igen igen.
Vi kæmper lidt med tandbørsten. Holdt en pause som du foreslog og er nu begyndt at få den ind i munden på ham gennem leg, men kun meget kortvarigt, så der bliver ikke børstet meget tænder! Jeg håber han på denne her måde, vil finde ud af at det bare en sådan en ting der skal overståes!
Min veninde holder allerede sin 8 mdr.s datter fast mellem benene og børster ved tvang- det er jeg sq:o) for pylret til:o) Hvor vigtigt er det LIGE nu at han får dem børstet helt grundigt? For det får han ikke jo, han får lige lidt tandpasta på og lidt børste, men meget lidt - Er det ok en periode? Hans tredje tand i undermunden er ved at bryde igennem:)
Vi har i dag været til priktest på allergicenteret, desværre har han ikke dannet nok antistoffer til at vi fik noget ud af det og pga. hans lidt tykke arme og deraf manglende blodåre.. hehe.. blev vi enige om at se om det er muligt i maj og hvis ikke så skal han provokeres med bl.a. fisk! Så der sker da lidt:)
Herhjemme har vi i forholdet haft en del problemer, skændes en del og er generelt uenige. Det føles som om vi taler forbi hinanden. Far er den praktiske gris og står alene med den lille. Vi er begyndt i parterapi og det kan varmt anbefales. Alt det vi ikke kunne forstå på hinanden før er rigtig kommet frem i lyset. Jeg har lært at far ikke er lige så god til at læse den lille, som jeg er, selvom jeg vil ha det og far forstår nu hvorfor mor ikke kan klare alt hjemme!
Vi har lavet en klar arbejdsdeling, så er der ingen forventninger til noget der ikke sker og deraf ingen skænderier, dejligt:)
Vi er dog blevet enige om at vi mangler mere LIV i vores liv, vi har stort set ingen venner med børn og vores venner fester stadig meget, så det bare ikke som det var! Vi vil derfor smadder gerne kende nogle flere par med børn, men hvordan er det lige man finder sådan nogen... kender du til noget netværk!?
Jeg går jo i mødregruppe med tre andre piger, men det jo bare mig, hvis du forstår?!
Nå jamen det var det herfra:o) Rigtig god dag.
Stort knus fra en tandtræt mor:)