Brev:
Stadig urolig søvn - 4 mdr.
8. marts 2007
Alder:
4 mdr.
Stadig urolig søvn - 4 mdr.
Kære Helen
Jeg har haft skrevet til dig nogle gange før om min lille pige der igennem natten vågner ofte... hun har ikke villet tage flaske, men det er nu lykkedes os efter en lang kamp at gøre flasken til et fast ritual ml kl seks og syv om aftenen, og derefter igen ml kl elleve og tolv.
Jeg ammer stadig, men havde problemer med at få flora til at sove mere end en time ad gangen, derfor foreslog du at hun måske var sulten og derfor ikke kom ned i den dybe søvn.. hun får nan2, gul allomin og hipp tilskud.. om aftenen får hun typisk gul allomin, da vi har fået af vide at det lægger sig lidt tungere i maven.. Senere ved elleve-tolv tiden får hun en brik nan2.
Hun spiser ca 150 ml hver gang, hun er 65 cm og vejer ca 6,5 kg, så det er vist meget normalt. Hun får ikke flaske om dagen, da hun sover ok, ca mellem fire og fem timer i løbet af dagen.. i starten med flasken sov hun ca først tre timer, så flaske igen og derefter tre til fire timer igen og derefter kom hun ind i vores seng hvor vi faldt i søvn sammen og sov et par timer.. Men nu vågner hun igen meget ofte, også selv om hun har fået en masse mælk...
Vi skal snart starte med vælling, men jeg tvivler om det har nogen effekt, da hun også efter hipp tilskud og gul allomin vågner ofte...
Jeg ved ikke hvad jeg nu skal gøre!! da hun får rigeligt med mælk.. har du eventuelt et forslag, eller noget vi kan ændre ved den rytme som nu pludselig ikke virker længere...??
Knus Christina