Brev:
Ingen afføring - 3 mdr.
8. marts 2007
Alder:
3 mdr.
Ingen afføring - 3 mdr.
Hej
Jeg har en dreng på knap 4 mdr. jeg ammer ham udelukkende, og har masser af mælk. De sidste 3 døgn har han ikke haft afføring, han plejer at have mindst en gang om dagen, og han virker ikke helt tilfreds med det. Han prutter en del, og vi giver ham stadig mylicon dråber, pga. kolik. Kolikken er dog næsten væk, og vi påregner en nedtrapning af dråberne.
Er der noget jeg kan gøre for at hjælpe ham af med afføringen, så han kan blive glad igen?
Karina