Brev:
Sødmælk - 12 mdr.
8. marts 2007
Alder:
12 mdr.
Sødmælk - 12 mdr.
Hej Helen
Mit datter er lige blevet 1 år. Hun vejer 8 kg og er 72 cm, så hun er lidt lille af sin alder. Skal jeg fortsætte med sødmælksprodukter i stedet for at skifte til letmælk, når hun nu ikke er så stor?
Hun trives ellers fint, går rundt med sin dukkevogn og kravler i høj hast rundt i huset. Hun "snakker" ikke så meget, men nogle enkelte stavelser kommer der da indimellem.
Mange hilsner
Signes mor