Svar: Sødmælk - 12 mdr.
8. marts 2007
Alder:
12 mdr.
Kære Signes mor
Der sker ikke noget ved at du bibeholder sødmælk lidt længere tid. Du kan evt. gøre det at du skifter lidt imellem hvorvidt hun drikker sødmælk eller spiser sødmælksprodukter. Altså at du f.eks. giver hende sødmælk at drikke og så vælger letmælksprodukter når du vælger yoghurt/surmælksprodukter til hende. Eller du kan gøre omvendt, så hun drikke letmælk og får sødmælksprodukter at spise. Det vil være okay at veksle på denne måde.
Det er naturligvis rigtigt at din datter ikke er så stor, men umiddelbart tænker jeg at hendes højde og vægt passer fint sammen, så hun lyder således ikke til at være for tynd. Derfor ovenstående anbefaling:o)
Fortsat held og lykke med hende og fortsat god søndag:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske