Brev:
Kost og mælk - 8 mdr.
8. marts 2007
Alder:
8 mdr.
Kost og mælk - 8 mdr.
Hej Helen
Min datter er nu 8 måneder og godt igang med at spise "rigtig" mad. Det betyder også, at hun ikke vil ammes ret meget - 2 gange i døgnet bliver det til. Det er jo på sin vis fint nok, at hun selv siger fra, men ...
Jeg er så småt begyndt at give hende sødmælk, hun får sødmælk til sin rugbrød til frokost, hvilket hun drikker med stor glæde. De sidste 2-3 dage er hun begyndt at vågne en times tid inde i middagsluren. Hun sover normalt ca. 3 timer uden, at jeg hører det mindste til hende. Hun virker ikke som om, hun har ondt, men pylrer. Og hvis jeg ikke kører en lille tur med barnevognen falder hun ikke i søvn igen.
Jeg synes ikke, at der er nogen ændring i hendes afføring. Hun har haft tendens til hård mave, men ikke den seneste tid. (Jeg ved at mælk også har tendens til at give nogle børn hård mave). Mon hun ikke kan tåle mælken?
Hun får smør i havregrøden og kartoffelmosen uden problemer, smøreoste giver heller ikke problemer. Hvad tror du?
Da hun begyndte på grød osv. var det også som om, hun ikke kunne tåle den købte grød - da opførte hun sig på samme måde - hun vågnede en times tid inde i sin middagslur.
På forhånd tak.
Mange hilsner fra
Anette