Brev:
Allomin - hård mave? 7 mdr.
8. marts 2007
Alder:
7 mdr.
Allomin - hård mave? 7 mdr.
Kære Helen
Jeg har læst et sted at grøn all. kan have modsat effekt. Altså give hård mave i stedet for god mave - er der noget om det?
Vi har store problemer m Oliver´s mave, men for 3-4 mdr. siden fik han lidt gul all. (1 flaske af 100-200 ml.) og da havde han fin mave uden laktulose de dage han fik den natflaske, men de dage han ikke fik gul all. var der ingen aff.*?! Tænker om det mon kan hænge sammen med det jeg har læst?
Jeg tænker derfor lidt på at skifte til nan1 i stedet, men er det forkert?
Min sp mener jeg først skal kunne trappe helt ud af laktulosen inden jeg skifter mme.
Han får pt. 10 ml. dagligt og har stadig problemer med hård afføring - nogle dage helt knoldet! Han får havregrød, øllebrød, fuldkornsgrød, æble-pære og mangomos, mos af kylling, kødboller og grønt, med masser af krydderier, bl.a. karry, basilikum og hvidløg. Altså varieret kost. Så det burde jo kunne holde lidt gang i maven, men forgæves!!
Han kravler nu, så der er oz masser af bevægelse! Tror du det kan hjælpe at skifte mme, måske prøve sig frem m en enkelt flaske eller noget i den stil? Kan lidt a38 være godt?
Han er 76 lang og vejer 11,1...Stur stur babyyy:o)) Og har lige fået sin 3 tand i undermunden, han mener åbenbart han skal være tandløs i overmunden:)
Knus og kram fra os og rigtig god weekend:o)