Brev:
Urolig nattesøvn - 14 mdr.
9. marts 2007
Alder:
14 mdr.
Urolig nattesøvn - 14 mdr.
Kære Helen
Skønne Marie, 14 mdr. stortrives. Hun spiser godt, snakker og leger, synger og går stærkt. Skiller ting ad og tager alt ud og op! Hun sover 3 timer fra 12 - 15 og det er nemt og ukompliceret.
Det er nætterne der er helt skøre. Marie får 200 ml. mme, børste tænder, puttes, godnat kys og så sover hun. Til kl. ca 24. Så begynder natten! Vi forældre sover på 1. sal og Marie sover i stueetagen. Det er i sig selv en mundfuld om natten. Hun græder utallige gange fordi hun ikke kan finde sutten. Så løber vi ned og gir hende den. Så vågner hun mere op og enten græder eller står ud af sengen og går rundt nedenunder!!!!! Dette foregår stille så vi ved ikke helt hvad hun laver!!!! Frygter at hun går op af trappen.
Ned og ligge hende i seng, men nu vil hun ikke sove. Så ender en af os som regel i hendes seng resten af natten. (Hun har en almindelig seng polstret med store puder som man kan flytte. Hun er meget glad for sin seng, tremmesengen kunne hun ikke fordrage.)
Vi har overvejet forskellige løsninger men ingen af dem er rigtig godt. Sove på madras i stuen, sove på madras ved siden af hendes seng, flytte hende op til os, flytte op så værelsesfordelingen bliver anderledes (dette er jo et massivt kæmpe projekt som vi ikke har lyst til!)
Inderst inde håber vi det "går over i morgen" men indtil det bliver i morgen, håber vi, at du måske kan give et godt råd med på vejen.
Mange kærlige hilsner