Brev:
At se
10. marts 2007
Alder:
1 mdr.
At se
Hejsa
Har lagt min lillemand til ro efter at han har fået bryst. Han bliver 4 uger i morgen og mit spørgsmål er: Hvor meget kan han se nu ifølge gennemsnittet?
Han ser ud til at fokusere på mig (og på sin far) en gang i mellem, men ikke ret meget. Hvad er normalt i denne alder?
Hej fra mor midt om natten:-)