Brev:
For kort tungebånd - 8 mdr.
3. januar 2004
Alder:
8 mdr.
For kort tungebånd - 8 mdr.
Hejsa
Vi har en dreng på 8 mdr. som fungerer rigtig fint og er rigtig dejlig. Men vi undrer os over en ting - hans tungebånd sidder temmelig langt ude på tungen i forhold til alle andre voksne og babyer.
Han har ikke haft nogle problemer med hverken at sutte, spise eller pludre. Han snakker højlydt og rækker også gerne tunge.
Så egentlig ville jeg ikke selv kunne mene at det skulle have nogen betydning, men ville bare lige høre om I havde hørt om noget lignende eller om det skulle kunne give problemer af noget art på længere sigt.
På forhånd tak
Venligst
Maria