Brev:
Gå-stol
13. marts 2007
Alder:
7 mdr.
Gå-stol
Hej Helen
Simon er nu næsten 7 måneder gammel (minus en uge). Han er ikke begyndt at kravle endnu men kan mave sig lidt frem under store anstrengelser :o).
Til gengæld tror han at han kan gå og det vil han allerhelst med støtte under armene af mor og far. Vi har derfor valgt at købe en gå-stol med hjul hvor han sidder i en stof stol og sparker sig frem. Det går forrygende og han kan selv bevæge sig rundt i hele lejligheden.
Jeg er dog blevet lidt bekymret for om det er for tidligt for Simon at begynde at bruge gå-stolen og i det hele taget at lade ham gå med støtte under armene.
Jeg ved godt at det ikke er godt for ham at sidde i stolen i flere timer i træk og det gør vi heller ikke, men kan du give et par gode råd til hvordan vi bedst opfylder Simons gå-trang uden det bliver for meget for ham.
Med venlig hilsen
Alan