Brev:
Bronkitis
5. januar 2004
Alder:
5 mdr.
Bronkitis
Hej Helen
Min snart 5 måneder gamle søn har lige fået konstateret bronkitis, desværre. Jeg har læst, at det kan bla. kan skyldes passiv rygning. Jeg ryger ikke, min mand gør, men ryger altid kun i køkkenet. Kan dette alligevel være grunden til han har fået det?
Ved du om der er andre ting, der har udløst det? Eksempelvis dårligt indeklima? Min mand er meget kuldskær, og har tit sådan en varmeblæser tændt. Det vil sige at rummene bliver kunstigt opvarmet, og luften må da blive enorm tør. Kan dette også være medvirkende til, at han har fået bronkitis?
På forhånd tak for svaret.
Kærlig hilsen
Mette