Brev:
Dreng på 2 år der ikke kan sige fra
13. marts 2007
Alder:
2 år, 4 mdr.
Dreng på 2 år der ikke kan sige fra
Hej,
Jeg er mor til en dejlig dreng på godt to år (2 år og 4 mdr), der iflg sin dagplejemor ikke er god til at sige fra og iflg hende er nødt til at lære det inden han skal i børnehave. Når de andre børn tager hans legetøj, giver han bare slip og begynder at græde.
Jeg må sige, at den oplysning kommer lidt bag på os, da det slet ikke er det indtryk vi har af ham. Han er godt nok en følsom lille dreng, men ikke noget vi så som et problem.. Vi ser ham som en meget glad dreng med masser af humor.
Nu er mit spørgsmål så hvordan vi kan hjælpe ham med at blive mere hårdfør og lære ham at sige fra....
Håber du kan hjælpe!
Evt med henvisning til noget litteratur..?
På forhånd mange tak!