Brev:
Tremmeseng - 3 mdr.
13. marts 2007
Alder:
3 mdr.
Tremmeseng - 3 mdr.
Hej Helen,
Tak for dit gode råd mht flytning. Vi er allerede begyndt at pakke, men Victoria mærker ikke til det. Jeg har brug for råd mht. søvn. Victorias rytme er nu følgende:
- hun bliver badet ved 18.30 tiden; så pusler vi og hun får mælk. Senest 19.30 sover hun. Hun bliver puttet i vores seng.
- hun vågner igen mellem 00.00 - 01.00. Der får hun igen mælk og når hun har bøvset bliver hun puttet i sin egen seng (den står i soveværelset).
- hun vågner igen ved 07.00 tiden får mælk og bliver igen puttet i sin egen seng, hvor hun får en lur på 1½ - 2 timer.
- sin eftermiddagslur får hun i barnevognen
Når hun sover i sin egen seng ligger hun ikke direkte i sengen men i barnevognsliften som står i sengen. Hun er 3½ mdr nu og derfor kunne jeg godt tænke mig at vide, om det er for tidligt at lade hende sove kun i sengen (uden lift).
Når jeg tager hende op om morgenen er hun presset helt op i liftens hovedende og jeg synes hellere ikke at hun kan strække armene ordentligt i liften når hun sover. Men på samme tid spekulerer jeg over, hvordan hun vil reagere på at sove i sengen uden sin lift (hun er nemlig et vanemenneske).
Jeg ser frem til at læse dine gode råd.
Hilsen
Renata