Svar: Tremmeseng - 3 mdr.
13. marts 2007
Alder:
3 mdr.
Kære Renata
At stille liften i sengen er en rigtig god måde at lære din datter at sove i sengen på, hun kender således omgivelserne, kender stedet.
Men hun er ved at nå en alder nu, hvor hun vokser ud af liften og derfor er der ikke andet at gøre end at forsøge at putte hende uden lift.
Du kan forsøge et par dage, hvor kalechen ikke er på liften og herefter skal hun så puttes direkte i sengen. Svøb hende, da det hjælper hende til at holde lidt sammen på sig selv, så sengen ikke føles stor og uoverskuelig. Det hjælper at lave lidt 'hulestemning' lidt ligesom i liften, så nogle gange er en sengehimmel også en idé - jeg tror dog ikke det er nødvendigt, netop fordi liften har stået i sengen og hun kender omgivelserne.
Rigtig meget held og lykke og det er dejligt at høre at det går godt med nedpakningen til flytning:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske