Brev:
3. måltid og tilskud
15. marts 2007
Alder:
4 mdr.
3. måltid og tilskud
Kære Helen
Tusinde tak for dit tidligere svar, det hjalp....
Min datter er nu 4,5 mdr., som jeg skrev får hun udelukkende MME (NAN1). Hun er ikke den største spiser. Hun får 6 flasker dagligt, og hun indtager alt fra 90-165ml pr/gang. Derudover får hun 2 måltider, formiddag og aften.
Mit spørgsmål går ud på om jeg evt. skal give hende NAN2 som natflaske, da jeg har forstået at det er et tilskud? Da hun ikke drikker så meget, tænkte jeg på om hun kunne have godt af lidt ekstra?
Er det normalt at hun drikker gennemsnitligt 600ml MME ved siden af 2 måltider.
Hun vejer 5,8 kg og sundhedsplejersken sagde hun følger fint sin kurve.
Hvornår må jeg introducere det 3.måltid?
Med venlig hilsen
Dorthe