Brev:
Spabad/boblebad klor
16. marts 2007
Alder:
7 mdr.
Spabad/boblebad klor
Glemte helt at spørge om en 8 mdr baby må komme i Privat spabad/boblebad??
Den kan renses med klor tablet inden, men normalt bader man også med en klortablet i, er det skadeligt for baby?
Kan bruges med og uden bobler.