Svar: Spabad/boblebad klor
16. marts 2007
Alder:
7 mdr.
Hej med dig
Umiddelbart tænker jeg at det må komme an på en prøve og du må se hvad din dreng synes om det. Måske bliver han bange og kan ikke lide det og måske vil det være helt okay.
I skal dog være opmærksomme på at boblebade ofte ikke er særligt hygiejniske. Selvom det er privat, så er der ofte flere mennesker i badet og det er på et meget lille areal og hvor temperaturen er forholdsvis høj. I skal derfor være opmærksomme på at han ikke kommer til at sluge noget af vandet.
Klor kan udtørre huden, men det burde ikke være skadeligt. Det bruges jo også i svømmehaller, hvor man jo uden problemer går til babysvømning. Måske vil det være rart for ham med lidt fugtighedscreme på huden efterfølgende.
God fornøjelse:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske