Brev:
7 årig dreng med bl.a. soveangst
5. januar 2004
Alder:
7 år, 6 mdr.
7 årig dreng med bl.a. soveangst
Vores barn på 7½ år, er meget bange når han skal sove, vil ikke være alene og en af os skal sidde hos ham til han sover. Han er så bange at han kan finde på at skrige eller græde voldsomt, hvis vi bare går 3 meter fra ham?
Han vil ej heller være på 1.salen alene og vil hele tiden sikre sig at vi er meget tæt på ham, selv ved højlys dag. Finder han ud af at vi ikke er lige ved siden af, kommer han løbende - flere gange skrigende ned.
Vi er klar over at han ikke gør dette for at være til besvær, men vi er meget træt af dette og ønsker at hjælpe ham over dette stade, men er ikke klar over hvorledes vi gør dette! Har du et eller flere gode råd?
Med venlig hilsen
De fortvivlede forældre