Brev:
Thailand 1 år
18. marts 2007
Alder:
7 mdr.
Thailand 1 år
Hej Helen
Vi har tænkt os at tage en tur til Thailand til september og vores datter fylder et år den 25-7... er det ok at tage til Asien med hende på dette tidpunkt? Jeg tænker på om hun kan klare flyveturen og hun spiser jo stort set alt mad til den tid, så hvilke type mad skal vi give hende, det vi spiser dernede (næsten aldrig thai men andet godt mad)? og er der noget hun mere har brug for end andet i den varme udover meget væske osv.?
Hvor mange gange skal vi smøre hende med vandfast solcreme og er der noget der kan købes uden parabener parfume osv (det skal vel være den højeste faktor man kan få) og skal vi give hende aftersun på om aften eller bare hendes alm creme?
Med hensyn til vaciner hvilke skal hun ha og må hun få mygge balsam på hvis det er slemt med myg selvom vi har tænkt os at holde hende inde om aften hvor det er værst.
Et sidste spørgsmål er om du ikke har nogen gode ider når vi skal derned for turen tager ca 10 timer i træk så det blir en lang tur for hende, men hun kan vel klare det som thailændernes børn også gør, eller skal vi ta en flyve tur inden og se hvordan hun reagerer og opfører sig?
Håber altså ikke det er for mange spørgsmål på en gang men er bare meget skeptisk og vil kun hende det bedste så håber du kan give mig en masse gode ideer og svar:o)
Forresten vil jeg da lige tilføje at Celina er begyndt at drikke mme igen og vi har skiftet vællinge type fra neutral til banan og pære smag som hun guffer i sig og sover hele natten:o) tror måske bare det var en lille fase som de jo får så mange af men lod faktisk bare helt være med at tilbyde hende i 2 hele dage og da far så tilbød hende da han skulle passe hende drak hun hvad hun skulle og gør det stadig:o)
Tak for en god side
Med venlig hilsen
Celinas mor