Brev:
Dolodent og parfume
18. marts 2007
Alder:
7 mdr.
Dolodent og parfume
Kære Helen
Lige lidt kort for en gangs skyld:
Læste du anbefalede Dolodent i et brev i dag søndag, så tænkte jeg lige ville fortælle at det er Dolodentén der af en eller anden årsag ikke længere føres. Det var ihvertfald beskeden vi fik fra læge + vagtlæge:o)
Kunne vi ellers godt have brugt lidt af:)
Jeg syns Oliver´s tænder arbejder godt og grundigt for tiden, der er kommet 3 og er tilsyneladende 2 på vej!
Nu har min søn jo alt det her allergi og eksem og reagere kraftigt på parfume hvis nogen kommer til at tørre ham med deres håndklæde eller lignende - Min tvivl går så på at Farmor altså bruger en meget meget kraftig skyllemiddel, det er så slemt at lille pus dufter herligt, når hun har været tæt på ham! ALt dufter - hans hår, hud, tøj osv.!
Er det ligegyldigt eller kan det genere hans hud!?
V godt jeg er lidt hys.. men hva ved jeg:o)
Kærlig hilsen den hysse mor:)