Brev:
Kulden og gåture ude + pleje af forkølelse
6. januar 2004
Alder:
8 mdr.
Kulden og gåture ude + pleje af forkølelse
Hejsa
Tak for svar mht. tungebånd - det beroligede....
Et nyt spørgsmål dukkede just op, da min søn her til morgen vågnede med en slem forkølelse..."111" ud af næsen.
Vi (mor og far) nyder meget at gå tur med vores 8 mdr. gamle søn trods den bidende frost. Mit spørgsmål er, om der er noget i vejen for at have ham siddende godt klædt på i en voksipose i klapvognen (som er overdækket) så han kan kigge ud og følge med?
Når vi kommer hjem fra gåtur har han selvfølgelig meget kolde kinder og næse, men alt andet på ham er dejlig varmt. Vi spekulerede bare på, om det måske er en for voldsom kuldepåvirkning i ansigtet, og at den kunne være skyld i forkølelsen?
I øvrigt kunne vi godt bruge et par gode råd i forbindelse med pleje af forkølelse og især hvad der er vigtigt at være opmærksom på.
På forhånd tak, og tak for en god brevkasse
Med venlig hilsen
Maria