Svar: Nye briller til mor
19. marts 2007
Alder:
2 mdr.
Kære Lene
Hvis du har brug for nye briller, så skal du naturligvis have nye briller - det er jo også vigtigt at du kan se dit barn:o) Men når det er sagt, så er der naturligvis noget rigtigt i at man skal være opmærksom på ikke at ændre alt for meget udseende, når man har et lille barn.
Dit barn kender dog ikke kun dit ansigt men også din stemme og på samme måde som du vel nogle gange tager brillerne af (f.eks. om natten) så vil dit barn jo fortsat kende dig, fordi barnet bruger alle sine sanser og ikke kun synet.
Anskaffer du dig nye briller, så vil det således være en god idé at du igen tager dem af og på, pludrer som du plejer, ammer som du plejer osv. så alt andet er som det plejer at være. Så burde dit barn relativt hurtigt vende sig til at brillerne er udskiftet.
Rigtig god weekend:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske