Brev:
Nok at drikke?
20. marts 2007
Alder:
12 mdr.
Nok at drikke?
Hej Helen
Min dejlige datter bliver nu 1 år, og der er fuld drøn på:-)
Jeg er nede på 1-2 amninger (kun aften/nat) og det har ikke været let at trappe hende ned, da hun er meget glad for brystet.
Problemet er at hun ikke rigtig vil tage noget at drikke om dagen!! Hun kan godt drikke af kop og vi tilbyder hende vand MANGE gange, men de siger i vuggestuen at hun ikke rigtig vil tage noget videre. Jeg vil jo gerne have de sidste amninger væk, har job med skiftende vagter - så det bliver hurtigt noget rod. Kan jeg være sikker på at hun hurtigt regulerer vandbehovet ind og tager noget på kop/tudekop?? Kan der gå dage med lavt væskeindtag??
Tak for hjælpen :-)
K