Brev:
Vågner konstant og er hysterisk om aftenen
20. marts 2007
Alder:
7 mdr.
Vågner konstant og er hysterisk om aftenen
Hej Helen
Min lille Ida på knap 7 mdr har de sidste 5 dage udviklet sig til en hystade om aftenen. Fra ca kl. 16.30 er hun hidsig og brokker sig og græder. Men hvis far laver flyveture eller andet lidt vildt griner hun. Hun vil slet ikke spise og heller ikke sidde i højstolen. Hun er desuden begyndt at vågne hele tiden om natten, hvilket hun ikke har gjort før. Det eneste der hjælper er at give hende bryst og det får hun så 3-4 gange om natten og jeg er ved at gå omkuld af træthed. Vores dag ser således ud
6.15-30 står op
7.30-8 grød ca 1 dl
9-11 sover
11.15-30 ammes
13-14 grød ca 1,3 dl
14-15.30 sover
15.30 1/3 dl sveskemos og 1/3 dl sødmælksyoghurt naturel, jerndråber
17.30-18 mos ca 5 teskefulde i øjeblikket ellers før 1 dl
19 i seng ammes (normalt ammes kl. 0.30 og 4.30) men nu således:
21 ammes
23.30 ammes
1.30 ammes
4 ammes
vågen ca 3-4 gange derudover hvor det er nok med sutten.
Hun vejer 8,1 kg og er 72 cm.
Hun har i nogle dage taget sig til det ene øre, men jeg har prøvet at hive i det og der er ingen reaktion. Og hun er heller ikke ked af det hele dagen, men først til aften. Har alligevel en tid ved lægen i morgen for at få det tjekket.
Hun har ingen tænder endnu og er også holdt op med at savle.
Har du nogen forslag til hvad jeg skal gøre.
Med venlig hilsen
Sanne