Brev:
Mad nok eller? - 5 mdr.
22. marts 2007
Alder:
5 mdr.
Mad nok eller? - 5 mdr.
Hej.
Jeg er noget i tvivl om min datter får nok at spise, hun er 5 mdr, 66 cm lang og vejer 6250g.
Hendes madplan ser ud som flg.:
Kl. ca 08.00 130 ml modermælkserstatning
10.00 Risgrød med frugtmos
12.30 160 ml modermælkserstatning
16.00 160 ml modermælkserstatning
18.00 Kartoffelmos med grøntsager
19.00 160 ml modermælkserstatning
22.00 100 ml modermælkserstatning
Den sidste flaske (kl.22.00) foregår i dyb søvn, og det er slet ikke sikkert at hun spiser noget som helst der. Vi "vækker" hende, skal vi blive ved med det, tror sagtens at hun kunne sove hele natten fra flasken kl. 19.00
Alle mælke måltiderne er næsten noget vi skal overtale hende til, hun græder ALDRIG af sult, mad interesserer hende ikke særligt meget.
Hun er ellers en MEGET rolig og glad pige, griner og snakker hele dagen.
Venlig hilsen J