Svar: Mad nok eller? - 5 mdr.
22. marts 2007
Alder:
5 mdr.
Hej med dig
Da din datter kun er 5 måneder gammel, så udgør mælk fortsat en stor del af hendes mælkebehov og jeg synes derfor at I bør bibeholde det nuværende mælkeindtag og derfor også bibeholde flasken kl 22. De aftener hvor hun så ikke tager den, så må det være sådan, men tilbuddet bør være der med den alder hun har.
Det er fint at I er begyndt med skemad og det lyder også som om hun spiser både grød og mos. I skriver ikke hvor meget, altså hvor store mængder men det vil naturligvis også have indflydelse på hendes mælkeindtag og jeg tænker at hun måske om en lille månedstid vil kunne spise 3 lidt mindre portioner skemad og så vil modermælkserstatningen skulle passes ind i forhold til dette også - så for at hun på sigt heller ikke kommer til at mangle mælk, så synes jeg altså at I skal fortsætte som nu.
Rigtig meget held og lykke fortsat og rigtig god solskinssøndag:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske