Brev:
Er det okay at min baby ikke tager så meget på?
22. marts 2007
Alder:
2 mdr.
Er det okay at min baby ikke tager så meget på?
Hej Helen
Jeg har en lille pige på 2 mdr. Ved fødslen var hun 54 cm. og vejede 4330 gram. Hun er en rigtig glad, sød, rar og tilfreds pige. Hun var meget tidlig (allerede ved 1 uges undersøgelsen ved lægen) til at kunne holde øjnkontakt med os, og ligesådan til at smile. Hun er i det hele taget meget tilpas. Hun tisser godt, sover godt og alt det der jeg ved er vigtigt.
MEN hun er altså bare ikke den baby der springer vækstkurverne. Til 5 ugers undersøgelse ved lægen vejede hun 4600 gram og målte 59 cm. Han er helt tilfreds med hende, hun er dog en meget lang pige og dermed også slank. Som mor er jeg nervøs for om hun får det mad hun skal have. Som sagt er hun meget tilfreds og jeg kan derfor kun forestille mig at hun er mæt.
Mener du at jeg kan være rolig?
Med venlig hilsen Tina