Brev:
Mad 6 1/2 mdr.
24. marts 2007
Alder:
6 mdr.
Mad 6 1/2 mdr.
Hej
Jeg har en dejlig dreng på godt 6 måneder. Han har fået fast føde siden han var 4 mdr. og det har han egentlig taget godt imod. Han vil selvfølgelig helst have æble-pæremos hele tiden...
Mit sprøgsmål drejer sig om at han helst vil drikke hele tiden, både mælk og vand. Vi har ofte svært ved at få mad i ham, udover den søde mos, han vil også hellere ammes end spise grød, kartofler osv.
Han er ca. 70 cm lang og vejer 10 kg. Jeg ved godt at børn i perioder næsten ingenting spiser, men jeg tænker alligevel om han bare skal nøjes med væske. Han har et meget stort temperament, og bliver ret hidsig når han ikke får sin vandkop, når han vil have den.
Jeg regner med at få ham tjekket for sukkersyge, bare for en sikkerhedsskyld, selvom jeg ikke tror det er årsagen til at han helst vil have væske.