Brev:
Nyfødt vil ikke amme af brystet
6. januar 2004
Alder:
0 mdr.
Nyfødt vil ikke amme af brystet
Min nyfødte sønnesøn vil ikke tage sin mors bryst. Han sutter nogle få gange og vil så ikke mere. Han er nu 4 dage gammel. Han kan sutte af flaske og får noget mælkeerstatning for at han ikke skal blive for træt. Han har haft afføring.
Sygeplejerskerne på afd. prøver at tvinge ham til at sutte - somme tider står de og kæmper i 1 1/2 time. Moderen er ulykkelig. Min søn synes at det er for meget for både mor og barn.
Kan mælken være for svær at suge ud for drengen? Hans sutterefleks er i orden, når han drikker af flaske.
Moderen er ulykkelig og tror, at der er noget i vejen med drengen.
Kan du ikke hjælpe os med et godt råd!
Jeg er så bekymret.
På forhånd tak.
Venlig hilsen
Farmor