Brev:
Skal vi droppe den sene flaske?
25. marts 2007
Alder:
7 mdr.
Skal vi droppe den sene flaske?
Kære Helen
Vi har for en måned siden fået god hjælp af dig mht dag- og natrytme, så tak for de gode råd, som hjalp. Nu er vores datter blevet 7 mdr. Hun spiser tre store måltider om dagen, drikker mælk fra sutteflaske indimellem og lidt frugtmos om eftermiddagen, og så er der den sene flaske, som vi godt kunne tænke os at droppe.
Vi skal af sted på påskeferie, og det kunne være dejligt, at hun kunne sove en hel nats søvn uden at vække det halve hotel!
Hun får sit putteflaske kl. 19, og sover på dén til kl. 22-23, hvor hun vågner og vi giver hende en flasketår på 50-100 ml. som hun sover på til kl. 6-6.30.
Kan vi droppe den?
Hun drikker ca. 500 ml i løbet af døgnet.
Med venlig hilsen
Christina