Svar: Skal vi droppe den sene flaske?
25. marts 2007
Alder:
7 mdr.
Kære Christina
I forhold til at din datter er 7 måneder gammel, så tænker jeg at hun fortsat har behov for en del mælk. Du skriver at hun i øjeblikket drikker ca 500ml i døgnet og hun bør ikke drikke mindre end dette med den alder hun har. Hvis du således ønsker at fjerne den sene aftenflaske, så skal hun have de knap 100ml på et andet tidspunkt i løbet af dagen. Om dette kan passes ind kan du bedst selv vurdere.
Håber at dette er svar nok og rigtig god påskeferie:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske