Brev:
Mad om natten - godt 7 mdr.
28. marts 2007
Alder:
7 mdr.
Mad om natten - godt 7 mdr.
Kære Helen
Vores søn på 7 + 1 uge mdr. er begyndt at spise mere om natten end før. Nu kan han vågne 3 gange for at spise og han spiser en hel flaske hver gang 230ml.
Hans dag/ nat ser sådan ud nu.
kl 8.00 havregrød m frugt mos
9.30-10 130 ml mm
12.00 grød/grønsagsmos 1-1 1/2 dl
15.00 frugt + lidt brød slutter efter med mm
17.30 grønsagsmos med kød
19.00 vælling 200ml
22.00 vælling 200ml
01.00 mm 230ml
05.00 mm 200ml
Før kunne han sove til kl 24.00 før han fik en flaske og igen kl 5.00.
Han er også begyndt at vågne lidt flere gange om natten for at få sutten. Vi står op ca kl. 6.00. og han er træt, men det virker som om han lige skal op og have en tør ble på og vasket, så kan han sove igen til kl.8.00.
Kl. 9.30-10.00 bliver han lagt til formiddag.
vågner igen 11.00
Sover igen 12.30-13.00 og til 14.00
og igen 16.00- 17.00
kommer i seng kl. 19.00.
Jeg synes han sover mange gange, men det virker som om han har brug for det. Om natten sover han fint, han spiser lige og sover igen med det samme.
Kan vi gøre noget anderledes vil vi gerne have dit råd
Han vejer 10kg og er 77,5 cm
Venlig hilsen
Britta