Brev:
En halv bolle med smør?
29. marts 2007
Alder:
8 mdr.
En halv bolle med smør?
Hej Helen
Lige et meget hurtigt (nok ret fjollet) spørgsmål, nu hvor jeg sidder og læser et svar, du har givet indeholdende en madplan for et 8-9 mdr. barn. Du har foreslået det tidligere - en halv bolle med smør. Mener du i små stykker eller skal barnet selv sidde med den?
Min datter (8mdr)tager ting og mad i munden for hurtigt at smide det igen - helst på gulvet, og hun er hurtig. Hvis der så er smør på, skal maden/bollen jo kasseres, når det har været på gulvet. Er det meningen eller hvad har du tænkt?
Jeg ville nemlig gerne kunne give hende den bolle, men det lykkes ikke :-)
Mange hilsener fra Louise