Svar: En halv bolle med smør?
29. marts 2007
Alder:
8 mdr.
Hej Louise
Der er frit valg på alle hylder. En bolle med smør kan serveres som et større stykke, hvor barnet sidder med den i hånden og får lov til at gnave sig igennem og fedte med det:o) Men det kan også sagtens være som små bidder, hvor barnet får en lille haps af gangen og derved lettere kan koncentrere sig om at få den lille bid puttet i munden.
Børn er jo forskellige og skal have det på forskellig vis og det der virker for nogen virker ikke for andre. Hos jer lyder det som om at lillepigen skal have lidt af gange og det kan sagtens være en lille tern, for at hun ikke mister fokus.
Rigtig meget held og lykke med hende fortsat og god påske:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske