Brev:
Går på tæerne
30. marts 2007
Alder:
14 mdr.
Går på tæerne
Hej Hej
Vores lille søn på 14 mdr. begyndte at gå for ca 3,5 mdr siden. Han har altid gået pænt med flad fod uden problemer, men så her i går begyndte han med at han kun vil gå på sine tæer, hva kan vi gøre for at få ham til at gå normalt igen.
På forhånden tak
Cindie
P.s Tak for en dejlig hjemmeside