Brev:
Hård mave - laktulose og movicol?
30. marts 2007
Alder:
8 mdr.
Hård mave - laktulose og movicol?
Kære Helen
Ja så må jeg på banen igen allerede:o//
Oliver har jo haft forfærdelig hård mave altid, men det har jo altid fungeret m laktulose på den ene eller den anden måde, men ikke længere efter han er gået en flaske ned(selvom vi dog er gået op i væske)! Han har MEGET våde bleer, så tænker ikke det er væskemangel!
Han er pt. på 11 ml laktulose og vi er blevet vejledt til nu at prøve movicol af både læge og sp. men må nok indrømme jeg er lidt usikker på dette. Hvad er dit kendskab til Movicol?? Hvordan skal det bruges? Fast eller bare når det går helt i stå? Alene eller sammen med laktulose?
Hvor længe kan jeg forvente det vil være et problem med maven!? Han spiser vores mad nu- plus øllegrød/havregrød/rugbrød og frugt + grønt- råt og kogt. Troede faktisk at det ville hjælpe når han kom over på alm. kost! Det bliver tværtimod værre og værre og føler mig lidt hjælpeløs - sveskemos hjælper ikke en pind heller.
Har du kendskab til zoneterapi? Kan det måske hjælpe os?
Du må have en super god weekend:o)
Knus fra Oliver´s mor:o)