Brev:
Aftensmad til dreng på 13 mdr
7. januar 2004
Alder:
13 mdr.
Aftensmad til dreng på 13 mdr
Min søn på 13 mdr. vil sjældent spise ret meget aftensmad. Han smager på maden, men spytter det næsten altid ud med det samme.
Han sover uden problemer hver aften inden kl. 19, så nu er mit spørgsmål: Hvad skal jeg give ham i stedet for aftensmad? Brød? Yoghurt?
Eller skal han ikke have noget i stedet for?