Brev:
Samvær med faderen
7. januar 2004
Alder:
13 mdr.
Samvær med faderen
Min søn på nu 13 mdr. og jeg flyttede fra faderen, da min søn var ca. 4½ måned gammel(maj måned 2003). Faderen så ham ikke fra vi flyttede til min søn var 8 mdr. Derefter er det blevet til 2 gange med samvær. Første gang d.19/9-03 og igen d.13/12-03. Begge gange har samværet varet omkring 6 timer.
P.t. har vi ikke nogen ny aftale om samvær.
Hvad er bedst for min søn? Skal han blive ved med at se sin far, selvom det kun er hver 3. måned, eller skal samværet stoppes helt? Og hvordan forholder jeg mig, hvis samværet skal stoppes? Jeg skal vel henvende mig til amtet?