Brev:
Morsyg - 10 mdr.
10. april 2007
Alder:
10 mdr.
Morsyg - 10 mdr.
Kære Helen
Min datter er 10,5 måned gammel. Jeg har været hjemme med hende indtil for en måned siden, men nu er jeg startet på arbejde og far har barsel. Det går meget godt, med dem, men jeg er ved at blive sindssyg når jeg er hjemme fordi hun hyler hele tiden, når hun ser mig (stort set). Hun vil helst have at jeg bærer hende hele tiden, men det er ikke til at holde ud.
Jeg kan ikke finde ud af om jeg skal lade hende hyle og ikke tage hende op, eller om det hurtigere vil gå over, hvis jeg lader hende være på mig... Puha...
En anden ting er mad. Jeg synes det er rigtig svært at opdrage hende til at spise. Hun spiser stort set ikke noget aftensmad, men gerne ærter og majs... Hun spiser heller ikke rugbrød, men elsker frugt... Skal man prøve at tvinge hende til at spise rugbrød og varm mad, ved ikke at servere andet for hende? Hun er desværre meget bevidst om hvad hun vil ha..
Måske du kunne anbefale nogle gode bøger der fortæller noget om tidlig opdragelse, for det er vist med at komme igang.
Bodil