Brev:
Natteroderi ved 3½ år
7. januar 2004
Alder:
3 år, 6 mdr.
Natteroderi ved 3½ år
Min søn på 3½ år har været renlig i ca. 9 mdr. Det er gået fint, men han får stadig ble på om natten. De sidste 3 mdr. vågner han om natten og skal tisse og det er jo meget fint, men han vækker os og vi skal gå med ham. Han kan sagtens selv gå på toilettet om dagen. Det er ved at være noget hårdt for os hele tiden at få afbrudt nattesøvnen.
Har du nogle råd til, hvordan vi får ham til selv at finde ud af det om natten? Vi sørger naturligvis for at han har tisset af inden han skal i seng, men han er ret tørstig om aftenen og han skal selvfølgelig have sin mælk/vand hvis han er tørstig.
Vi har også en søn på 10 mdr. Drengene deler værelse, og den lille bliver let vækket, når storebror er oppe. Lillebror sover stadig ikke helt igennem, så derfor kan der være nætter, hvor vi er oppe 4 gange.
Hilsen "de trætte forældre"