Brev:
Søvn - igen - 7 mdr.
11. april 2007
Alder:
7 mdr.
Søvn - igen - 7 mdr.
Hej igen....
Så er jeg tilbage på banen med endnu et spørgsmål om Rebecca, der nu lige er blevet 7 mdr. og i fuld gang med at få fortænderne i overmunden! Hun øver sig også i at ligge på knæ og rokke frem og tilbage - så hun udvikler sig rigtig fint!
Til spørgsmålet: Det er stadig om aftenen at den er gal.........Hun kræver sin mor og brystet ca. 45 min før jeg kan lægge hende ned i sengen og flere gange må jeg tage hende op og ned før det lykkes. Det holder vel ikke i længden og jeg begynder at tvivle på om det "holder op af sig selv". Om dagen falder hun fint i søvn uden amning - lægges vågen i barnevognen og falder også i søvn i autostolen. Men hvad gør jeg .... lidt gråd kan vi vel ikke helt undgå?
Skal vi bytte om på mad og godnatsang .... så det hedder mad og så godnatsang og ned i sengen eller hvordan tackler vi det?