Brev:
Bryllup og pasning...
11. april 2007
Alder:
7 mdr.
Bryllup og pasning...
Hej ....
Endnu et lille spørgsmål fra min side....Vi skal giftes til sommer HURRA og det glæder vi os naturligvis meget til. At tale om at få sine børn passet ude er dog meget nemmere før man får dem end det er nu, hvor vi har fået vores dejlige lille pige. Rebecca vil være ti mdr. til den tid og med min fornuft kan jeg godt se, at hun ikke skal være med til brylluppet men passes. Spørgsmålet er dog bare af hvem - alle dem hun kender og holder af skal jo med til festen!
Hvordan forbereder man hende bedst?
En forudsætning er jo at hun til den til kan falde i søvn uden amning - så hvornår skal jeg "sætte alle sejl til" for at få hende til at sove selv og hvor meget vil være ændret af sig selv til den tid?
Jeg ved jo godt der sker meget på 3 mdr. men da hun er mit første barn, synes jeg dog det er svært at forudse, hvordan tingene ser ud til den tid - vil det f.eks være nødvendigt at jeg slet ikke ammer til den tid eller kan hun undvære det et lille døgns tid og så blive ammet videre bagefter....
Pyhaa ... mange tanker fordi ens lille guldklump skal passes en enkelt nat om 3 mdr!!
Håber på et par kloge ord fra din side.......:-)