Brev:
Amning, eksem og allergi
11. april 2007
Alder:
4 mdr.
Amning, eksem og allergi
Kære Helen
Min lille Søren bliver 4 måneder om et par dage. Det går rigtig godt med at amme fuldt ud. Han sover godt om natten, og tager fint på - har nogle gode elastikker på lårene;-)
Det er imidlertid begyndt at blive lidt hårdt at få ham ammet færdig til natten. Det er som om, jeg ikke helt har nok om aftenen. Det bliver lidt hårdt, når der er også er en storebror på 2½, der har brug for opmærksomhed på det tidspunkt.
Jeg overvejer, om jeg skal begynde at give Søren noget vælling at sove på, eller noget grød ved aftensmadstid. Han sover 6-8 timer i træk om natten. Grunden til, at jeg er i tvivl, er at han har haft noget eksem, og der kommer lidt ind imellem, som jeg dog kan holde nede med salve. Både min mand og jeg har allergi, og min mands søster og min mor har astma.
Skal jeg fortsætte med at amme fuldt ud, og tage "kampen" om aftenen, eller skal jeg begynde at supplere lige så stille?
Hilsen Mette