Brev:
At lære at gå
12. april 2007
Alder:
9 mdr.
At lære at gå
Hej
Vores datter er nu 9 måneder og i løbet af 2-7 måneder skulle hun jo gerne begynde at gå. Jeg ved at det er meget forskelligt hvornår børn begynder at gå. Hvad kan vi gøre for at stimulere hende på den bedste måde. Hun har lige lært at sidde selv for en uge side, men kun når hun bliver sat.. Når vi vil sætte hende er hun tit meget stiv og vil hellere stå. Er det en god ide at stå meget med hende?
Og hvordan er det med gåvogn, er det bedst ikke at anskaffe sig sådan en?
Til sidst ville jeg lige høre ang. ammestop. Jeg er stoppet helt for 6½ uge siden. Hvornår skal jeg forvente min menstruation? Har altid haft problemer med at få menstruation og havde også meget svært ved at blive gravid. Jeg tager mini-piller som efter sigende gerne skulle styre en regelmæssig menstruation. Tænker lidt om jeg skal kontakte min læge, hvad vil du anbefale?
Venlig hilsen Mette