Brev:
4 korte og forskellige spørgsmål
12. april 2007
Alder:
12 mdr.
4 korte og forskellige spørgsmål
Hej Helen
Først tusind tak for dit brugbare svar angående søvn problematikken.. det går nu meget bedre!
Jeg har lige 4 korte spørgsmål:
1) Hvor længe skal Maja have jerndråber?
2) Hvornår skal/kan/må man bruge shampoo til deres hår?
3) Er det acceptabelt med en sutteflaske med mælk inden putning halv 8, selvom Maja nu er 1 år og 2 uger?
4) Har du nogen gode råd/retningslinier i f.t. solcreme til Maja til sommer?
På forhånd tak og mange venlige hilsner, Mollie.