Brev:
NDS Probiotic 340
13. april 2007
Alder:
1 mdr.
NDS Probiotic 340
Hej Helen
Jeg ville lige høre om du har noget erfaring med dette helsekost præparat. Jeg har fået af vide at det skulle være godt mod de små babyers maver.
Jeg har skrevet tidligere ang. min datters mave/tarmsystem, hun døjer med hyppige afføringer men tyndt meget syrligt lugtende afføring. Ligeledes prutter hun meget og presser meget for at få det ud, men det er mest om natten hun skal presse ikke så meget om dagen.
Har fået at vide at man kan give det i lidt modemælk inden senge tid. Jeg ammer jo stadig.
Med venlig hilsen
Karin