Svar: NDS Probiotic 340
13. april 2007
Alder:
1 mdr.
Kære Karin
Jeg kender desværre ikke NDS Probiotic 340, men det lyder til at være et kosttilskud eller et naturlægemiddel.
Sundhedsstyrelsen skriver: "Generelt er der ikke behov for at give tilskud af vitaminer og mineraler ud over det anbefalede til raske børn. Kosttilskud er uegnede og unødvendige for børn under 1 år. Naturlægemidler bør ikke bruges til børn under 2 år".
Så denne gang kan jeg desværre ikke hjælpe dig. Måske skulle du se lidt på dit eget indtag af mad. Derudover tænker jeg om du er sikker på at den afføring din datter har ikke er normal. Det lyder ikke unormalt med en tynd syrligt lugtende afføring, faktisk lige modsat... Jeg kan godt forstå at det er hårdt for hende at skulle presse meget for at at få luften igennem systemet, men her kan du måske forsøge med lune omslag, en sut og så lide mavemassage og cykle med benene...
Rigtig meget held og lykke fortsat:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske